Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~espelho | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Spigiel adresliege, oui zarejestrowany15.05.2006 @10:22:05 ostatnio na stronie27.04.2011 @18:15:37

wolę kontakty osobiste z ludźmi niż konto osobiste w banku

a ty kim jesteś by oceniać mnie?

dla zainteresowanych http://www.piotrspigiel.com powered by peelnick http://www.peelnick.digart.pl & animateria



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwpiotrspigiel.com
digarty85 komentarze622 posty na forum1

komputer / sprzęt
Pentax Super A full manual hardcore i K10D!!! i kilka pięknych japońskich szkiełek

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pambuka    04.12.2006 @23:55:39
yhy nie bo jest tu
_______
łatwo mnie polubieć ale łatwiej znienawidzieć
~Liv    04.12.2006 @17:25:47
A bo mieszkam we Wrocku i tak sobie szukam grupy gdzie bym mogła poćwiczyć pouczyć się itp :D
~Liv    01.12.2006 @23:01:29
Witam czy Przestrzeń jeszcze funkcjonuje?
~wign    01.12.2006 @11:24:58
za to wstydze sie ze jestem spuchniety i wyglądam jak żul... to psuje moją reputacje i tak juz nadszarpniętą
_______
...don't open your eyes you won't like what you see...
...the devils of truth steal the souls of the free...
~wign    01.12.2006 @11:24:20
hehehehehe
_______
...don't open your eyes you won't like what you see...
...the devils of truth steal the souls of the free...
~wign    30.11.2006 @22:53:09
aha... i lubię kwadraty właśnie! bardzo!
_______
...don't open your eyes you won't like what you see...
...the devils of truth steal the souls of the free...
~himself    30.11.2006 @22:27:24
pierwszy :D
~atta    27.11.2006 @17:38:36
http://www.chrisbuck.com/ dla porownania o czym piszesz
~REACTION    27.11.2006 @17:23:39
a i dzieki za kolesia na DD
~REACTION    27.11.2006 @16:28:31
chciałem pogratulowac DD....troche pozno
~justynaElminowska    25.11.2006 @01:19:12
wiem wiem,nasze dziewczynki zdobywaja swiat!!atak z dwoch stron a do jesieni poczekamy,mam nadzieje ze bedzie powtorka dobranoc mowie bo taki na spanie czas!
~KeX    24.11.2006 @15:26:18
fascynujące.
_______
Koniec świata będzie w piątek !
-Który ?
~Justicia    23.11.2006 @23:21:34
Dzięki bardzo Miałam nadzieje, że właśnie tak będzie odbierana, jak ją odebrałeś Pozdrawiam
_______
Strącone Anioły śpią na suficie, spadają kropla po kropli...
~justynaElminowska    23.11.2006 @22:49:45
witam szalonego fotografa ktory chyba nie spi tylko biega i cyka fotki! swieeetna galeria!!!!a wawrzkowizna...to bylo cos!juz mnie znajomi pytaja kiedy powtorka moj mail: j.elminowska@gmail.com Z gory dziekujepozdrawiam!
~Nowik    23.11.2006 @22:30:23
mistrzowskie portfolio!
~migatka    23.11.2006 @21:19:38
a to profilowe takie fajne!
_______
czekolada dobra na wszystko
~lesgo    23.11.2006 @20:52:52
A tak naprawdę to dopiero teraz poobejrzalem sobie w Twoim Folio...
I jeszcze raz KOMPLEMENTY...
~lesgo    23.11.2006 @20:50:32
Jesteś wielki!!!
Może nie dałem zbyt pochlebnego komentarza pod DD...
Ale ujales mnie Twoim komentarzem i koncepcją tworzenia i postrzegania...
Jeszcze raz komplementy...
~ZUKU    23.11.2006 @17:51:56
hehe no sory ale nie kminie tej twojej pracy no moze troche ale najzwyczajniej w swiecie nie podoba mi sie :P
_______
Ludzie układają słowa tak, by te ich uprawiedliwiały.
~Drwallu    23.11.2006 @15:51:54
Nie masm pytan Stary zajebiscie...
Swietne oko, swierze spojrzenie na swiat. Masz zdolnosc do wychwytywania momentow i pewnych detali z tak zwanej szarej rzeczywistosci ktore sprawiaja ze przestaje ona byc szara. Pod wzgledem jakosci technicznej takze perfekt.
Wielu ludzi robi portrety ale zadko zdaza sie ludziom uchwycic jakas indywidualnosc i wyjatkowosc fotografowanej osoby, taki blysk w oku rozumisz ktorego sie nie da za bardzo zdefiniowac. Tobie sie to udaje. Strasznie ci naslodzilem, troche to "niewychowawcze" ale trudno... Powodzenia
~zuz    23.11.2006 @15:33:48
fajnny profil
no reszta też
~beta2    23.11.2006 @10:35:41
gratuluje DD:D
_______
"may angels lead you in"
+philipskoczkowski    23.11.2006 @06:37:51
fajnie tu
_______
delete carefully
^aife    23.11.2006 @00:15:50
profil czad, gratuluje DD
~Zekocoster    22.11.2006 @06:46:17
tramwaj wczesniej juz zem widział u Ciebie.i takie Twoje juz sie stało to widzenie tramwajowe.
pozdrawiam.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt